On-line seminář – Ekonomika provozu školní jídelny – 14. 5. 2024
Informace k semináři
Jak správně hospodařit a nakupovat potraviny ve školních jídelnách? Školení je určeno pro vedoucí školních jídelen.
V současné době se ekonomika ve školních jídelnách potýká s řadou výzev. Jednou z hlavních otázek je zajištění vyvážených a kvalitních stravovacích možností pro studenty za cenově dostupné podmínky. Náklady na nákup potravin, vedení personálu, provoz a správu jídelen vyžadují pečlivé plánování a efektivní hospodaření.
Naučíte se identifikovat klíčové výzvy a příležitosti v oblasti ekonomiky školních jídelen, které mohou vést k pozitivním změnám ve stravování a výživě studentů. Důkladným zhodnocením této problematiky můžeme společně přispět k vytvoření lepšího prostředí pro všechny strávníky, které podporuje jejich zdraví, vzdělávání a celkový rozvoj.
Správné hospodaření a ekonomika ve školních jídelnách mají zásadní vliv na zdraví a výkonnost žáků, a zároveň mohou pomoci školám udržet ekonomickou stabilitu. Investování do kvalitní stravovací služby pro žáky je tedy investicí do jejich budoucnosti a celkového zdraví společnosti.
Program školení
- Legislativní rámec činnosti zařízení školního stravování
- Rozsah služeb školního stravování
- Ekonomika zařízení školního stravování
- Náklady
- Výnosy
- Kalkulace
Přednášející
Cena a rezervace
Jak postupovat při rezervaci
- Zvolte počet účastníků – vedle tlačítka Rezervovat školení.
- Vyplňte jména účastníků do polí níže – jméno a příjmení do jednoho pole.
- Klikněte na tlačítko Rezervovat školení.
- Na stránce košík zkontrolujte objednávku – částku, počet účastníků i jejich jména.
- Pokud je vše v pořádku klikněte na tlačítko Přejít do pokladny ¹
- Vyplňte požadované údaje a klikněte na tlačítko Objednat ²
Poznámky
¹ Pokud není vaše objednávka v pořádku můžete zvolené školení odebrat pomocí křížku vlevo od vybraného školení a postup opakovat.
² V případě, že si u nás vytvoříte účet. Přijdou vám do emailu přihlašovací údaje. Při další objednávce se pak budete moci přihlásit do systému a ušetříte si práci s vyplňováním polí pro fakturaci – na stránce pokladna. Při první objednávce můžete po vyplnění fakturačních údajů na stránce pokladna zatrhnout pole Vytvořit účet? (úplně dole na stránce) a účet vám bude vytvořen automaticky.
V případě, že přihlašujete více osob, prosíme o vypsání jmen a příjmení do příslušných kolonek v registračním formuláři – nutné k prezenci a přípravě certifikátů.
Na základě rezervace Vám bude elektronicky doručeno nejprve potvrzení objednávky a následně obdržíte elektronicky fakturu se splatností 10 dní.
Každý účastník semináře obdrží osvědčení o proškolení po skončení školení či semináře e-mailem na adresu, ze které přišla objednávka.