nahrávám mapu....
Datum:
12. 6. 2019
Čas:
08:00 - 11:00
Místo konání:
ZŠ Kunratice (Krajské centrum sdílení dobré praxe)
Kategorie:
Štítky:
Praha
Přidat do kalendáře:
iCal / webcal

OBSAH ŠKOLENÍ

Školení pro pracovníky školních jídelen v oblasti hygieny potravin je zajištěno formou dvou přednáškových bloků pod vedením pracovnic odboru hygieny dětí a mladistvých Hygienické stanice hl. města Prahy:

  • Ing. Anna Füleová, ředitelka odboru HDM
  • Mgr. Ivana Průšová, vedoucí oddělení HDM

Program prezentovaných oblastí je následující:

  • Základní legislativa pro stravovací provozy
  • Požadavky na zdravotní stav osob, zásady osobní hygieny
  • Provozní hygiena, úklid a sanitace
  • Alimentární onemocnění a otravy z potravin
  • Bezpečnost potravin
  • Problematika hygieny rukou
  • Diskuse

PROGRAM ŠKOLENÍ

08:00 – 08:30
Prezence účastníků

08:30 – 09:45
1. blok školení

09:45 – 10:00
Přestávka

10:00 – 11:00
2. blok školení

OBJEDNÁVKA ŠKOLENÍ

Cena školení za 1 osobu:

JAK POSTUPOVAT PŘI OBJEDNÁVCE

  1. Zvolte počet účastníků – vedle tlačítka Rezervovat školení
  2. Vyplňte jména účastníků do polí níže – jméno a příjmení do jednoho pole
  3. Klikněte na tlačítko Rezervovat školení.
  4. Na stránce košík zkontrolujte objednávku – částku, počet účastníků i jejich jména
  5. Pokud je vše v pořádku klikněte na tlačítko Přejít do pokladny.*
  6. Vyplňte požadované údaje a klikněte na tlačítko Objednat. **

* Pokud není vaše objednávka v pořádku může zvolené školení odebrat pomocí křížku vlevo od vybraného školení a postup opakovat.

**V případě, že si u nás vytvoříte účet. Přijdou vám do emailu přihlašovací údaje. Při další objednávce se pak budete moci přihlásit do systému a ušetříte si práci s vyplňovaním polí pro fakturaci – na stránce pokladna. Při první objednávce můžete po vyplnění fakturačních údajů na stránce pokladna zatrhnout pole Vytvořit účet? (úplně dole na stránce) a účet vám bude vytvořen automaticky.


V případě, že přihlašujete více osob, prosíme o vypsání jmen a příjmení do příslušných kolonek v registračním formuláři – nutné k prezenci a přípravě certifikátů.

Na základě rezervace Vám bude elektronicky doručeno potvrzení objednávky a následně obdržíte elektronicky fakturu se splatností 10 dní.

Každý účastník semináře obdrží osvědčení o proškolení v den jeho konání.