nahrávám mapu....
Datum a čas: 12. 11. 2019
08:30 - 13:00
Místo konání: Společenský sál radnice, Magistrát města Pardubic
Pernštýnské náměstí 1, Pardubice
Kategorie:
Štítky: Pardubický kraj

Asociací školních jídelen České republiky, z. s. Vás zve na jednodenní odborný seminář pro zaměstnance školních jídelen konaný v rámci Krajského centra sdílení dobré praxe (KCSDP) v Pardubicích

TÉMATA SEMINÁŘE

  • Jak začít a na co nezapomenout?
  • Co je povinností?
  • Kauzuistiky v praxi
  • Základní principy diet
  • Bezlepková, šetřící a bezlaktózová
  • Diety při alergiích

PROGRAM SEMINÁŘE

09:00 – 09:30  Prezence účastníků semináře

09:30 – 11:30  Zahájení  a 1. blok semináře

11:30 – 12:00  Přestávka, představení firem a tombola o ceny

12:00 – 13:00  2. blok semináře

13:00 – 13:15  Diskuse a závěr semináře

PODROBNOSTI SEMINÁŘE

Přednášející

Mgr. Martin Krobot
místopředseda České asociace nutričních terapeutů, nutriční terapeut

Mgr. Kamila Bolechová
nutriční terapeutka SZŠ a VOŠ Ostrava

Petra Srdínková
Celiaklub Východní Čechy

 

REGISTRACE NA SEMINÁŘ

Cena semináře pro 1 osobu:

Seminář – Dietní stravování ve ŠJ – Pardubice 12. 11. 2019

490 

Volná místa



Rubriky: , SKU: 2019-SMNR-11-12

Další informace

Počet míst

70

JAK POSTUPOVAT PŘI REGISTRACI

  1. Zvolte počet účastníků – vedle tlačítka Rezervovat školení
  2. Vyplňte jména účastníků do polí níže – jméno a příjmení do jednoho pole
  3. Klikněte na tlačítko Rezervovat školení.
  4. Na stránce košík zkontrolujte objednávku – částku, počet účastníků i jejich jména
  5. Pokud je vše v pořádku klikněte na tlačítko Přejít do pokladny.*
  6. Vyplňte požadované údaje a klikněte na tlačítko Objednat. **

* Pokud není vaše objednávka v pořádku může zvolené školení odebrat pomocí křížku vlevo od vybraného školení a postup opakovat.

**V případě, že si u nás vytvoříte účet. Přijdou vám do emailu přihlašovací údaje. Při další objednávce se pak budete moci přihlásit do systému a ušetříte si práci s vyplňovaním polí pro fakturaci – na stránce pokladna. Při první objednávce můžete po vyplnění fakturačních údajů na stránce pokladna zatrhnout pole Vytvořit účet? (úplně dole na stránce) a účet vám bude vytvořen automaticky.


V případě, že přihlašujete více osob, prosíme o vypsání jmen a příjmení do příslušných kolonek v registračním formuláři – nutné k prezenci a přípravě certifikátů.

Na základě rezervace Vám bude elektronicky doručeno potvrzení objednávky a následně obdržíte elektronicky fakturu se splatností 10 dní.

Každý účastník semináře obdrží osvědčení o proškolení v den jeho konání.